Program IB
PYP jest międzynarodowym programem edukacyjnym dla uczniów w wieku od 3 do 12 roku życia.
Czytaj dalejBłąd: Brak formularza kontaktowego.
PYP jest międzynarodowym programem edukacyjnym dla uczniów w wieku od 3 do 12 roku życia.
Czytaj dalejNasi nauczyciele potrafią zainspirować uczniów do radosnej, twórczej, intensywnej aktywności.
Czytaj dalejSzkoła zlokalizowana jest na dolnym Mokotowie w Warszawie, 15 minut od centrum miasta.
Czytaj dalejIB World School No 001483
Realizujemy międzynarodowy program IB. Filozofia szkoły wzmacnia interdyscyplinarne podejście do kształcenia młodych ludzi tak, by stawali się społecznie odpowiedzialnymi i krytycznie myślącymi obywatelami, zdającymi sobie sprawę z różnorodności świata.
Nasza szkoła podstawowa jest miejscem niezwykle inspirującym. Pracują w nim serdeczne, wrażliwe, pogodne i mądre nauczycielki, przeszkolone dodatkowo na międzynarodowych warsztatach, organizowanych przez International Baccalaureate. Potrafią zainspirować uczniów do radosnej, twórczej, intensywnej aktywności.
Filozofia naszej szkoły akcentuje interdyscyplinarne podejście do kształcenia uczniów, tak aby stawali się oni społecznie odpowiedzialnymi i krytycznie myślącymi obywatelami, zdającymi sobie sprawę z różnorodności świata. Naszą misją jest rozbudzać ciekawość uczniów, tak by mogli czerpać radość z uczenia się przez całe życie. Dobrze zbilansowany program pozwala im dowiadywać się, jak szanować inne kultury, jak również wspierać własne opinie i idee. Skupiamy się na rozwoju uczniów – społecznym, fizycznym, emocjonalnym i kulturalnym, jako wzmocnieniu ich drogi naukowej.
Programy IB kładą nacisk na znaczenie rozwoju osobowości uczniów i nauczycieli. Zgodnie z tym przyznają, że wiedza i umiejętności są bardzo ważne, ale nie wystarczają do wychowania obywatela świata XXI wieku. Dlatego też proponują kształtowanie pewnych postaw wobec ludzi, środowiska i edukacji, dzięki którym możliwy jest rozwój człowieka wyposażonego w cechy z Profilu Ucznia.
Przez 1,5 roku Staś był w innej szkole. Przez cały ten czas nie byłam w stanie dowiedzieć się od niego, co ciekawego robili na zajęciach. „Nic takiego.” - słyszałam. Po pierwszym tygodniu na Stępińskiej Staś zaczął ze szczegółami opowiadać o projekcie, którego realizację właśnie rozpoczęli. Zaczął o tym mówić sam, niepytany. To chyba najlepsza rekomendacja dla szkoły.
Proces rekrutacji składa się z kilku prostych kroków, zobacz jak stać się uczniem Monnet International School