Moc zmiany: Grupa 3IR’s promuje zrównoważone wybory konsumenckie
W ramach działań wystawowych na temat zrównoważonych wyborów konsumenckich uczniowie z grupy 3IR’s niedawno odwiedzili Punkt Zwrotny w Warszawie. Wycieczka pozwoliła pogłębić ich zrozumienie na temat wpływu naszych codziennych wyborów na środowisko. Podczas warsztatu „Światozmieniacze” uczniowie odkrywali sposoby na nadanie nowego życia starym ubraniom. Zaprojektowali kreatywne pudełka na wymianę ubrań, które wkrótce zostaną umieszczone w szkole, aby zachęcić społeczność do wymiany ubrań, a nie ich wyrzucania — promując bardziej zrównoważone podejście do mody. W pokoju zagadek uczniowie wystawili na próbę swoje umiejętności rozwiązywania problemów. Współpracując, rozwiązywali angażujące łamigłówki związane ze zrównoważonym rozwojem. Dowiedzieli się o technikach reklamowych, które wpływają na nasze decyzje zakupowe, odkryli, ile litrów wody potrzeba do wyprodukowania jednej pary dżinsów i prześledzili, skąd pochodzą nici w naszych ubraniach. Wiedza ta podkreśliła znaczenie podejmowania świadomych i odpowiedzialnych wyborów zakupowych. Zainspirowani tym doświadczeniem uczniowie zespołu 3IR’s są chętni do podjęcia działań i szerzenia świadomości w szkole. Już wkrótce mają nadzieję zaangażować w swoją inicjatywę całą społeczność szkolną!
Recommended Posts

Technologia pod kontrolą – działania grupy Team Anti Screen
30 kwietnia 2025

FWP Team na tropie marnowania żywności – audycja radiowa, spotkanie z ekspertką i działania w terenie
28 marca 2025

Przedstawiamy grupy wystawowe PYP
19 marca 2025