Monnet International School - Przedszkole

Osobowości

HANNA PISKORSKA  dyrektor i założyciel Monnet International School

"Kiedy w 1992 r. – wraz z przyjaciółmi – zakładałam Szkołę, było to przejawem buntu. Miałam za sobą 13 lat pracy w szkole państwowej, podczas których powstawał wizerunek wymarzonej szkoły – szkoły, w której jest mądrze i miło, w której nie traci się czasu, dyscyplina sprzyja efektywności pracy, a nie – jest celem samym w sobie.

Szkoła marzeń miała być miejscem spotkań młodzieży z barwnymi osobowościami - wrażliwymi, świetnie wykształconymi, lubiącymi swoją pracę nauczycielami, uczącymi tak, by zaciekawiać, inspirować, rozwijać, szanować osobowość młodego człowieka.

Nie zapomniałam o tamtym buncie i o tamtych marzeniach. Teraz w pamiętaniu o nich pomagają mi programy IB. Okazało się, że są one zgodne z moją własną filozofią nauczania."

 

 

AGELIKA MAJ – Curriculum Coordinator - odpowiedzialna za spójność działań programowych w MIS na wszystkich poziomach nauczania oraz za zgodność tych działań z filozofią IB, koordynatorka Middle Years Programme (MYP).

Absolwentka Wydziału Polonistyki UW, od 2004 r. związana ze szkołą. Ukończyła warsztaty koordynatorskie IBO.

Nauczycielka języka polskiego, autorka publikacji dydaktycznych dla uczniów i nauczycieli (współpraca z wydawnictwem „Nowa Era” w latach 2009-2011). Niezmiernie lubiąca pracę z młodzieżą, zwłaszcza gimnazjalną.

 

 

MARZENA MRÓZ – wicedyrektor, ukończyła warsztaty PYP

"W I klasie szkoły podstawowej powiedziałam, że chcę być nauczycielką, na studiach pedagogicznych, że nigdy w życiu, a teraz nie wyobrażam sobie innej pracy niż z dziećmi. Czerpię z niej radość, satysfakcję i energię, której tyle samo staram się przekazać moim przedszkolakom.

Od kilku lat pracuję w Paddingtonie i razem z dziećmi, każdego dnia odkrywam świat na nowo (PYP-owo)"

 

 

MARTA BRZYWCY - koordynator PYP, nauczycielka 

Marta Brzywcy uzyskała tytuł licencjata w zakresie nauczania języka angielskiego jako obcego oraz tytuł magistra w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. Podczas studiów miała okazję uczyć w szkołach podstawowych we Włoszech oraz Wielkiej Brytanii. Ostatnie pięc lat spędziła ucząc w International School of Gdansk, choć pierwsze kroki w swojej karierze nauczycielskiej stawiała w British International School of Gdansk jako nauczyciel klas 1-3. Dodatkowo Marta jest również egzaminatorem testów dziecięcych Cambridge (Starters, Movers, Flyers), przeprowadzającym egzaminy dla British Council w Warszawie. Po pracy kontynuuje studia doktoranckie w zakresie metodyki nauczania języka angielskiego.

 

 

ANNA LUDWICZAK – wychowawczyni grupy „Maluchów”, nauczycielka polskojęzyczna, ukończyła warsztaty PYP

"Jestem absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie na kierunku pedagogika. Współpracę z przedszkolem i przygodę z IBO rozpoczęłam w 2007 roku. Każdego dnia wspólnie z małymi odkrywcami badam otaczający nas świat. Największym wyzwaniem jakie stawia przede mną praca z przedszkolakami, jest nieustanne stwarzanie dzieciom warunków do eksperymentowania, badania oraz twórczego wyrażania siebie."

 

 

ALEKSANDRA AUGUSTYNIAK – nauczyciel anglojęzyczny w grupie "Maluchów".

"Jestem absolwentką pedagogiki rewalidacyjnej na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunkach oligofrenopedagogika oraz edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Jestem studentką ostatniego roku filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Ostatnie cztery lata pracowałam jako nauczyciel języka angielskiego w szkole specjalnej, gdzie stawiałam czoło wielu wyzwaniom oraz wspierałam rozwój poczucia własnej wartości i wrażliwości uczniów. Z pasją i pozytywną energią rozpoczynam pracę w grupie „Maluchów”."


MAGDALENA KAMIŃSKA – wychowawczyni grupy „Średniaków”, nauczycielka polskojęzyczna.

„Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna. Od dziecka marzyłam, by pewnego dnia stanąć przy tablicy, trzymać w ręku dziennik i dzielić się wiedzą z uczniami. Współpracę z MIS rozpoczęłam w 2013 roku pracując na świetlicy szkolnej. Ten rok był dla mnie ogromnym wyzwaniem, codziennie odkrywałam tę pracę na nowo. Nie tylko ja byłam wychowawcą dzieci, ale i one przekazywały mi wiele mądrości życiowych. Praca nauczyciela to wędrówka w nieznane, ale jest to podróż pełna przygód i radosnych chwil.”

 

 

JUSTYNA JÓŹWICKA – nauczyciel anglojęzyczny w grupie "Średniaków"

„Jestem absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Już w czasie studiów, gdy pracowałam z dziećmi dwujęzycznymi, zafascynowała mnie zdolność małych dzieci do przyswojenia sobie drugiego języka bez żadnego wysiłku. Gdy dziecko ma stały kontakt z językiem obcym - jest w nim "zanurzone" - uczy się go w sposób naturalny i bezstresowy. Pracując w Przedszkolu Misia Paddingtona, gdzie wszystkie zajęcia są prowadzone w języku polskim i angielskim, mogę mieć swój udział w tym niezwykłym procesie. Obserwacja postępów małych uczniów oraz praca z nimi daje mi ogromną satysfakcję i czyni każdy dzień wyjątkowym.”

 

 

KINGA MISIARCZYK – wychowawczyni grupy „Starszaków”, nauczycielka muzyki

„Ponieważ od zawsze chciałam być nauczycielką, studiowałam filologię polską i pedagogikę na Uniwersytecie Łódzkim. Dzięki temu rozpoczęłam już trzeci rok szlifowania warsztatu nauczycielskiego w Przedszkolu Misia Paddingtona. W tym roku debiutuję w roli wychowawczyni Starszaków, prowadzę także zajęcia muzyczne we wszystkich grupach.”

 

 

URSZULA CZAPSKA - nauczyciel anglojęzyczny w grupie Starszaków.

"Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku pedagogika z wczesnym nauczaniem języka angielskiego. Swoje doświadczenie zdobywałam w pracy w przedszkolach i szkołach językowych jako lektor języka angielskiego dla dzieci i młodzieży. Będę współprowadziła grupę „Starszaków”.  Lubię swoją pracę, czerpię z niej mnóstwo satysfakcji."

 

 

ALEKSANDRA CHODOROWSKA – nauczycielka wspomagająca

„Jestem absolwentką studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Warszawskim. W trakcie studiów byłam wolontariuszką w Domu Dziecka, w żłobku oraz angażowałam się w projekt Akademia Przyszłości – wszystko po to, by móc odkrywać świat dzieci, poznać ich potrzeby. Praca z dziećmi w przedszkolu to miejsce, o którym zawsze marzyłam. Miejsce, które sprawia mi wiele radości i satysfakcji. W wolnym czasie lubię układać puzzle, czytać książki i jeździć na rowerze.”

 

 

JUSTYNA CZARNECKA - psycholog, terapeuta, pedagog specjalny

"Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz pedagogikę specjalną w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Jestem certyfikowanym terapeutą EMDR Europe oraz Członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii EMDR i Polskiego Towarzystwa Badań nad Stresem Traumatycznym. Uzyskałam  certyfikat terapeuty w Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w Warszawie. Jestem trenerem i realizatorem programów wspierających zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Specjalizuję  się w prowadzeniu zajęć terapeutycznych dla dzieci i młodzieży, jestem terapeutą Metody Warnkego. Wciąż doskonalę swój warsztat pracy uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach. W swojej pracy dbam o stworzenie ciepłej, przyjaznej i pełnej akceptacji relacji terapeutycznej. Postępuję zgodnie ze standardami Kodeksu Etyczno-Zawodowego Psychologa. Pracuje pod stałą superwizją."

 

 

Aktualności

Na koniec naszych wakacyjnych przygód z...

Czytaj więcej

Ostatni tydzień wakacji przedszkolaki...

Czytaj więcej

Polub nas

Kontakt

Międzynarodowe Przedszkole Misia Paddingtona

ul. Górska 7
00-740 Warszawa - Mokotów

tel./fax.: 22 841 15 72

Napisz do nas


Koordynator IB PYP:
Marta Brzywcy
pyp maturamiedzynarodowa pl

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco

Monnet International School używa plików cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na ich przekazywanie. Więcej informacji

×